KEBANGKITAN JIWA

awak...
kebangkitan jiwa menjelma
selepas saya ceritakan semua
kisah perjalanan hidup saya pada awak
kisah suka duka kehidupan masa lampau saya
kisah perit getir percintaan saya dengan bekas kekasih saya
semalam juga air mata saya turun lagi...aaahh...pedih
semalaman saya tak boleh tidur
semua kenangan dengan dia muncul kembali
macam baru semalam kami terpisah
macam baru semalam saya lepaskan semuanya
awak...
airmata saya sudah murah sekarang ni
sangat mudah turun jika hati saya tersentuh
dalam gelak tawa saya malam tadi
sebenarnya jiwa saya mengelodak
rindu lama yang sudah hampir padam kini hidup semula
kisah lama yang kian musnah kini bercantum kembali
awak...
dan rupanya bukan saya sahaja yang derita
awak pun..
cuma kisah perjalanan kita tak sama kan
saya perempuan , saya lemah
awak lelaki dan awak penyabar ..
apa yang sama diantara kita
kisah cinta kita yang bertahun terbina
akhirnya musnah bila muncul orang yang ketiga
sama kan awak? heeee...dah nasib badan ...
awak jom kita bangkit dari semua ni !!
jadikan kenangan semalam yang perit tu
sebagai pemangkin untuk kejayaan dalam hidup kita
kan saya dah cakap semalam
kita berusaha untuk sama-sama berjaya
walaupun bukan dengan si dia yang kita pernah cinta tu.
apa yang kita perlu ialah mendoakan yang terbaik untuk dirinya
biarlah dia nak tinggalkan kita sekalipun
janji dia bahagia ..kan awak kan?
heeee....cakap la ye.... hmmm
awak..letih la nak sedih-sedih lagi
mata saya dah tak cantik la
sebab asik dok menangis berbulan-bulan
dada saya dah kematu
sebab asik menahan sebak setiap masa
jiwa saya pun dah makin lemah
untuk satu istilah yang dinamakan cinta...
awak....
jom kita kerja , kerja, kerja
cari duit banyak -banyak
apakata awak ikut macam impian saya
saya kan nak jadi awek paling kaya didunia ni
alahaiii.... hahahahaha
ada bran ke awak?
mmuaah....dah2...tak mau menangis lagi
buruk doe nangis ^_^
mohon Allah bagi bahagia tu milik kita juga ..ok . . .

Comments

Anonymous said…
awk maafkn sy awk,,,,,