Skip to main content

KEKASIHKU JIN ?

seram tak?miang je nak seram bagai
bukannya kekasih korang kan tetapi kekasih aku !
eh!! ye ye jek sempoi girl ni?
laaa serious laaa...heheheh
apa dapat kalau aku bohong korang
mulanya aku tak sedar akan kehadirannya
tapi bila asik diganggu
betis gebu aku kerap terdapat kesan lebam-lebam
dan tidur malam aku
sering di hiasi dengan mimpi-mimpi ngeri
akhirnya aku terpaksa akur
berjumpa pakar dalam hal seperti ini
ustaz yang aku temui mengesahkan
yang aku telah diusya oleh jin!
apakah puncanya...?
aku duduk di apartment ni hanya seorang diri
semua aktiviti aku buat sendirian.
sebelum ini
aku memang rajin mengikut kawan-kawan ke surau
tapi selepas berkerja syif aku tak larat dah
semua aktiviti aku buat dirumah saje
aku mula perasan bila
mood marah aku sering menguasai minda
sikit-sikit nak hangen
sikit-sikit nak touching
habis kawan-kawan satu ofis aku tibai
kawan-kawan siber aku lanyak
aduh... emo sangat-sangat
lain dari selalu...dan
pada satu malam aku jadi letih semacam
masa tu aku dah tak mampu untuk buat apa pun
lemah selemahnya
aku tertidur sehingga subuh
bila aku terjaga kaki aku lemah
dan ketika dibilik mandi
baru aku perasan betis aku lebam
mulanya aku fikir mungkin hanya kesan
dari terhantuk something yang keras
tapi apakah??
aku tak terasa sakit pun ketika itu
dan akhirnya aku abaikan je kesan tu...
sehingga kawan aku mencadangkan
aku pergi berjumpa ustaz
aku pun balik ke kampung pada hujung minggu
dan  ustaz mengesahkan yang aku diusya jin!!
ustaz pesan jangan abai solat
badan aku kena sentiasa berwhuduk
selalu membaca al-quran
dan selalu bersolat hajat
in sha ALLAH Ustaz.
tu janji aku haritu...
malam harinya aku bermimpi lagi
leher aku di kiss oleh someone
ergh!! macam betul-betul aku rasakannya
sehingga aku tersedar dari tidur ..aaa..
tetiba kepala aku terus terasa sakit yg amat sangat
memang sakit gila...
dengan perlahan aku ke dapur
cari ubat sakit kepala , aku telan 2 biji sekali gus
setelah hampir 2 jam
sakit kepla aku tak juga hilang
kata mama kalau masih sakit  jum pergi klinik !
oleh sebab tak tahan yg amat sangat
aku ikut nasihat mama
ke klinik akhirnya
kata doktor aku stress ,
so migrin datang.!! adeh..betul ke?
tapi kenapa ianya terjadi
selepas mimpi malam tadi?
aku masih blur dengan keadaan aku masa tu?
apa yang aku buat sekarang ini
semua pesanan ustaz aku ikut
semua  ubat doktor aku telan
alhamdulillah sehingga saat ni
tidur malam aku dah tak bermimpi lagi
dan kepala aku pun dah tak sakit lagi...
syukur sangat-sangat~
apa yang aku harapkan
jika benar jin tu nak mengusya aku,
aku nak tengok wajah dia...
handsome ke tidak??
ada bran ke??? huhuhuhu
wei! merinding doe bulu rome aku saat ni  :p
ayokkk.... hehehe

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx