KENAPA MESTI MACAM TU ?

hai awak
jom gossip- gossip jom...
nak tidur tapi mata belum ada tanda-tanda mau tidur la
pandai bergosip ke awak ni?
alahai... kalau tak pandai biar saya je yg berkata-kata
dan awak pulak hanya baca....orite ~
sejak beberapa hari kebelakangan ini
kalau awak semua perihatin lah kan
negara kita digemparkan dgn peperangan kecil di negeri Sabah
hmmm ...macam takde kerja lain je kan
dari berperang macam tu
baik bercinta..baru feel kan3x haha
ergh!! dont story about cinta lah girl!!!
aikk?..siapa yg marah tu ??
owh hero cinta yg baru lepas frust tuuu...hek3x
ok2x...jangan sembang pasal cinta ...chill bro ~
back to sabah bha !!apa yg saya tau peperangan tu di sebabkan...
alahai..awak pun tau kan???
ok..so tak payah la saya cerita kan lagi
nanti macam siaran di astro pulak
asik-asik ulangan..sampai dah naik muak
skrip pun dah boleh dihafal :p ..peace~
tapi kan awak...apa yang saya nak sampaikan disini . .
kalau awak semua perasan lah kan ....
eee jejaka perasan ke ni hahaha ...:p  opps!!! maaf~
yea..apa yang kita perasan kedua -dua pihak
*maksud saya team yg berperang tu lah
mereka adalah polis dan penceroboh
yea..kedua-duanya adalah yg beragama islam *majoritinya*
bukan sahaja di Sabah tapi di tempat awak, tempat saya
diTV, di surat khabar , di facebook, di twitter...perasan tak ??
yang suka bergaduh ni adalah bangsa kita yg beragama islam ...
di facebook saje...adeh kadang-kadang malu jugak
bila ayat ayat gaduh mereka tu saya baca
lain kali kalau nak gaduh pun guna lah bahasa tamil atau tagalog
aaa..kalau tu confirm saya tak paham hahahaha...
ni dah sah-sah melayu bulat-bulat ..adoii ...
sakit doe biji mata dok membacanya
kalau di luar negara pulak... Iraq - Pakistan- Palestin
Islam pulak yang menjadi mangsa...adeh!!kenapa ek?
kat Malaysia ni saja ...
bergaduh pasal politik adalah orang melayu yg beragama islam jugak
putus saudara
putus sahabat
putus cinta
putus matahati...semuanya sebab politik
kadang-kadang saya tengukkan ahli politik ni lebih gelemer dari artis seyh...
hahahaha hot gilerr!!
kalau artis gelemer pasal
kawen orang muda lah
tunang isteri orang lah
dapat suami datok lah
baju kawin mahal lah
baru bersalin lah
tapi ..kalau ahli politik pulak diaorang gelemer pasal . .
pasal tak buat kerjalah
janji pulak tak ditepati lah
kasi bantuan tapi dikata pancing undi lah
kasi bangla kad pengenalan lah
rasuah lah
tambah bini muda lah ...
aik?? adeke heheheh..nampak no menipu :p
hahahah..semua tu kerja orang melayu yg beragama islam . . .
menghancurkan kesenangan orang lain
termasuk orang yg sebangsa dan seagama dengannya
tapikan....dalam situasi macam ni
kita tak boleh jugak menunding jari kesatu pihak sahaja
mari kita sama-sama toleh kebelakang...
siapakah sebenarnya dalang atas semua ni..
tak lain tak bukan....
kaum yang memang nak sangat menghancurkan melayu dan islam
semenjak dari zaman  dulu-dulu lagi
awak dok diam-diam kat situ ....pastu cuba awak fikir ok...
saya dah mamai ni..mata dah merengek rengek ajak tidur...hek3
ok sayang. . . . saya tidur dulu
jumpa awak di dalam mimpi siang saya nanti ok ^_^
peace no war
peace no love
eh!! mana bisa tahan hidup tanpa cinta...
gawat  sihhh heheheh ....




Comments