LELAKI DAN LOVE

lelaki dan cintanya
macam-macam luahan rasanya
korang nak tau ke?
bawah ni antara yang aku jumpa
masa lepak pantai Selat Melaka aritu
jom layan ...

lelaki pertama :

aku tak hairan kalau takde awek ni
bukan mati pun
lagi best adalah
hidup tak terkongkong
jiwa aku tenang
takde siapa nak jeles bagai
takde siapa buang duit aku
takde siapa nak meroyan pasal aku
nak pergi mana takde siapa yang peduli
alangkah indahnya hidup
tapi bila tengok member pergi dating... sebak . . .hmm

lelaki kedua :

awek?
ishh... dah memang dari adam dan hawa
lelaki lawannya perempuan
rugi la bhai kalau takde awek
macam makan nasi tanpa lauk
macam minum teh tanpa susu
macam mandi tanpa sabun
hahahaha sebab tu aku selalu tukar awek
ko ade??

lelaki ketiga :

cinta? gf ?
abang ni sama je ada takde pun
ade cinta pun kalau hanya untuk menyakiti buat apa yunk
abang ni dah berkali-kali putus cinta yunk
awek abang buat hal belakang abang
padahal abang sayang gila kat dia
abang sayang dia lebih dari diri abang ni
tapi dia tetap buat perangai....adil ke tu yunk ?
sabau je abang ..aku cadangkan abang tu pergi mandi bunga hehehe...



lelaki keempat :

U tanya pasal cinta kat I ?
U....jom kapel...
hahaha dah sudah
aku langsung tak dapat apa-apa info kat brother ni
sorry to say hahaha


Comments