Skip to main content

LELAKI DAN LOVE

lelaki dan cintanya
macam-macam luahan rasanya
korang nak tau ke?
bawah ni antara yang aku jumpa
masa lepak pantai Selat Melaka aritu
jom layan ...

lelaki pertama :

aku tak hairan kalau takde awek ni
bukan mati pun
lagi best adalah
hidup tak terkongkong
jiwa aku tenang
takde siapa nak jeles bagai
takde siapa buang duit aku
takde siapa nak meroyan pasal aku
nak pergi mana takde siapa yang peduli
alangkah indahnya hidup
tapi bila tengok member pergi dating... sebak . . .hmm

lelaki kedua :

awek?
ishh... dah memang dari adam dan hawa
lelaki lawannya perempuan
rugi la bhai kalau takde awek
macam makan nasi tanpa lauk
macam minum teh tanpa susu
macam mandi tanpa sabun
hahahaha sebab tu aku selalu tukar awek
ko ade??

lelaki ketiga :

cinta? gf ?
abang ni sama je ada takde pun
ade cinta pun kalau hanya untuk menyakiti buat apa yunk
abang ni dah berkali-kali putus cinta yunk
awek abang buat hal belakang abang
padahal abang sayang gila kat dia
abang sayang dia lebih dari diri abang ni
tapi dia tetap buat perangai....adil ke tu yunk ?
sabau je abang ..aku cadangkan abang tu pergi mandi bunga hehehe...



lelaki keempat :

U tanya pasal cinta kat I ?
U....jom kapel...
hahaha dah sudah
aku langsung tak dapat apa-apa info kat brother ni
sorry to say hahaha


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx