LU KENA CAYA LU BHAII...

ok baby..my plug in baby..layan...
mood jiwang lepas bangun tido ni lain pesen sikit
kalau selalu berblog sebelom tido
tapi kali ni selepas bangun tido
ape bezanya la tukan
sebenarnya tak ade ape-ape beza pun
cuma gaya ayat je yg macam mamai je sikit heee ...
tido siang best woo...ahak!!
wa cakap lu baby..lu tak pecaya lu tido la..hahaha
eh !! lu mana boleh.lu kan aktif waktu  siang
wa pulak aktif waktu malam...macam kelawar :p
dah nasib...tanggung jawab tu bhaii
jangan wa jadi burung pungguk rindu kan bulan sudah la..
ye dok?..ke guane ? ahak!! *berangan
sebenarnya masa aku tido tadi..
lippy aku memang tak shout down la
face-book aku menang online sepanjang hari
walaupun aku tido..hehehe
tadi tengah syok-syok melayan mimpi
tetibe....aku dikejutkan oleh satu suara yg agak nyaring...
telinga aku memang la agak sensitif dengan suara-suara yg pelik2 ni
tapi suara ni datang nya dari lippy aku
ye..apekah?
nak dengar suara itu, tekan link ini ...

tahniah untuk member aku yg sorang ni
kerana telah berjaya memenuhi hajatnya
bytheway... gud job bhaii..
heheheh wa caya lu lah...
ini adalah permulaan kan
wa tunggu lagi dan lagi hasil kerja lu ..
eh..macam nak sain autograf le...boleh tak??
heee... mwahhh untuk suara guitar yg melenakan itu
~ lebiu ~


Comments

xmo dengar.. kang keluar suara yg menakotkan.. trauma t.. bhahahahaha
tHe SeMpOi GiRL said…
ena...
awak kena dengar la syg ..menarik la... kalau takut..sila ttup mata..tmpa menutup telinga..
heee..\m/