PEMBUNUH BERSERI



Terlantar dikamar sepi 
melayan seribu perasaan
menitis air mata satu persatu
dada jadi sebak..kaku dan pilu
mengenangkan suratan  bahawa sekali lagi aku gagal
aku gagal untuk menggapai impianku
aku gagal untuk menjadi yg terbaik 
aku gagal dalam menjadi yg setia
apakah akan terpisah lagi
dan membiarkan bahagia layu disitu ?
mana janji ??
suara hati kini menjadi teman
aah...biarkan takdir penentu segala
dan biarkan mungkir janji jadi penamat . . . 
berdosakah aku kali ini
berjuta penyesalan tak lagi berguna
merangkap mu dalam pelukkan rindu
membunuh mu dalam kucupan manjaku
meninggalkan mu dalam senyuman pedih ku
lantas ku biarkan kamu sendirian kembali ??
maafkan aku kerana aku bukan kekasih yg setia. . . . .








Comments

Anonymous said…
Please don't cry... and sad.. :')
tHe SeMpOi GiRL said…
ok..thank u so much..ill try ^,^