SILA ABAIKAN

Awak..
jika hadir awak kali ni
hanya untuk menyakitkan hati dan perasaan saya
baik tak payah
selama beberapa bulan ni
walaupun saya cakap saya rindu kat awak
tapi tanpa kata-kata awak yang menyakitkan itu
jiwa saya cukup tenang
saya bahagia dengan teman-teman saya
saya bahagia dengan aktiviti harian saya
hidup saya tenang sangat-sangat
tapi semalam . . .
ye kehadiran awak semalam
telah menjadikan saya insan paling bodoh dan lemah didunia ni
mungkin awak tak menganggapnya begitu
tapi kata-kata awak telah mengubahkan kebahagiaan saya
semalam jiwa saya sangat  tertekan
semalam hilang selera saya untuk melakukan semua aktiviti
semalam mood saya betul-betul down gila
semalam saya tak larat untuk ketawa
semalam jugak doktor tak bagi saya untuk pergi berkerja

kata doktor :
awak perlu rest ...nanti tidur secukupnya..
jangan fikir banyak perkara..anda stress ni...

so doktor pun beri saya cuti semalam!
tengok!! hanya sebab hadirnya awak semula dalam hidup saya
semua jadi lain...semua nya berubah...
awak..kalau awak sudah bahagia dengan hidup awak sekarang ni...alhamdulillah
harini saya bersumpah dengan diri saya
tak akan saya ganggu diri awak lagi
atau kehidupan awak lagi...
yang lepas tu lepas lah
dan hanya satu pinta saya...abaikan saja saya ni
yang memang tak bermakna langsung dalam hidup awak tu
~mohon awak terase~ harap maklom ~

Comments

Anonymous said…
Bahagia itu ada di mana2.. jgn putus asa utk mencari nya.. :)
donnot know what to say, sebab ena pernah merasai sedemikian... jumpa seseorang yg kita cuba melupakannya sekian lama namun akhirnya kecundang juga...
tHe SeMpOi GiRL said…
awak..tengs ...
walau bahagia ada dimana2 ..
belum tentu bahagia tu milik saya ~
tHe SeMpOi GiRL said…
ena ..
kan ena kan...
tulah..kadang2 letih nak benci org, tp org tu yg sengaja bg kita rasa benci kt dia..hmmm btw ..teng ena for the comments...lebiu ^_^
Anonymous said…
...... :)