Skip to main content

SILA ABAIKAN

Awak..
jika hadir awak kali ni
hanya untuk menyakitkan hati dan perasaan saya
baik tak payah
selama beberapa bulan ni
walaupun saya cakap saya rindu kat awak
tapi tanpa kata-kata awak yang menyakitkan itu
jiwa saya cukup tenang
saya bahagia dengan teman-teman saya
saya bahagia dengan aktiviti harian saya
hidup saya tenang sangat-sangat
tapi semalam . . .
ye kehadiran awak semalam
telah menjadikan saya insan paling bodoh dan lemah didunia ni
mungkin awak tak menganggapnya begitu
tapi kata-kata awak telah mengubahkan kebahagiaan saya
semalam jiwa saya sangat  tertekan
semalam hilang selera saya untuk melakukan semua aktiviti
semalam mood saya betul-betul down gila
semalam saya tak larat untuk ketawa
semalam jugak doktor tak bagi saya untuk pergi berkerja

kata doktor :
awak perlu rest ...nanti tidur secukupnya..
jangan fikir banyak perkara..anda stress ni...

so doktor pun beri saya cuti semalam!
tengok!! hanya sebab hadirnya awak semula dalam hidup saya
semua jadi lain...semua nya berubah...
awak..kalau awak sudah bahagia dengan hidup awak sekarang ni...alhamdulillah
harini saya bersumpah dengan diri saya
tak akan saya ganggu diri awak lagi
atau kehidupan awak lagi...
yang lepas tu lepas lah
dan hanya satu pinta saya...abaikan saja saya ni
yang memang tak bermakna langsung dalam hidup awak tu
~mohon awak terase~ harap maklom ~

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx