WHEN I NEED YOU

when  i need u
u pulak takde
when u need i
i selalu sibuk hmmm....
tu lah kalau duduk jauh
tapi bila duduk dekat  pulak
emm..asik-asik u jek
asik-asik i jek
eheheh dah bosan le tu ...
lepastu gaduh ..malu jek :p
so!
jika u & i jarang dapat bersama
jangan lah rasa tak selesa pula
atau jangan rasa cuak
atau mengade nak rasa cemburu
kerana ada hikmahnya semua yang berlaku tu
lagi pun kata orang tua-tua
jauh bau bunga tapi kalau dekat bau najis
yarckkk huhu
u  ... when i need u
i nak satu je dari u tau heee......apekah?
u...jangan lah malas nak balas PM i kat inbox tu ok
i merajuk setahun nanti :p
*outstation yg tak macam outstation*
cane tu ek?
lantak ko !!
ha3

Comments

Anonymous said…
apa barang nak merajuk2 tu? hihihi
tak gerek la girl