AWAK & SAYA

awak,
awak jauh , saya jauh
awak rindu , saya rindu
awak bahagia ,saya bahagia
awak  berjaya ,saya gembira
awak sakit , saya jadi sedih
saya jadi tak selesa
saya  risaukan awak yang jauh disana
serious,saya benar-benar risau kan awak...
awak lepas ni jaga kesihatan awak
jaga makan minum awak
jangan asik fikir tentang tugas yang tak akan pernah habis
kecuali syarikat awak tu dah bankrup heee...
saya jauh dan tak dapat teman kan awak kat sana
yang saya mampu hanya mohon doa yang berkekalan untuk keselamatan awak
sakit tu memang penghapus dosa tapi saya tak nak awak sakit selalu
sebab dosa boleh juga terhapus dengan bertaubat dan amal ibadah yg ikhlas.
rajin-rajin lah dekat kan diri awak dengan Tuhan
mohon diampunkan kesilapan lalu
mohon di selamatkan dari pekara yang keji dan mungkar
mohon diberi perlindungan dari segala yang membinasakan
mohon dirahmati atas tiap perbuatan....
saya pulak sentiasa bermohon agar saya dan awak
akan tetap menjadi sahabat sejati ...
lain-lain kita serah pada ketentuannnya ...

Comments