EGO ke MARAH ?

kekasih kau sudah  membosankan?
lepastu kau tuduh dia kaki cemburu lagi ?
yuh..bukan itu saja, malahan
kau siap perli dia di laman sosial kau lagi
pernah kah kau terfikir perasaannya?
pernah kah kau teringat semua pengorbannanya suatu ketika dulu?
pernah kah kau cuba ingatkan semula
semua kenangan indah masa korang mula kenal dulu ?
masa kau sakit
masa kau susah
masa kau dilanda seribu masalah hidup...
siapakah disisi kau ? bukan dia kah?
ish..manusia mudahnya lupa diri
baru saja hidup sedikit mewah
lupa pulak sejarah semalam
aku terkejut jugak bila terbaca status sorang  bro ni
dia sanggup memperkecilkan ' kaum ibunya'
hanya sebab keegoannya
dan hanya sebab dia sedang marah...
ah...ini hanya kemungkinan je kot...
tapi bila diamati dengan serius....
mungkin ada rahsia disebalik apa yang dia luahkan itu
hanya Tuhan sahaja yang tahu apa yang sedang berlaku..
aku sebenarnya lebih pasti disini..
kalau tak ada angin, takkan pokok bergoyang
ye kan ?? ish...tapi bawak-bawak  la bertenang bro
manusia ni mana sempurna 100%
cinta pun tak ada yang 100% setia
alamak..sebab tu nak bukak cawangan baru ke? adeh...
bawak bersabar bro, bawak besabar...fikir dulu...
cawangan baru tu belum tentu sehebat cawangan lama
renung-renungkan laaa.... heehee

Comments