EX

kekasih lama muncul kembali
ish . . .  sahdu nya
teringat semula kenangan silam?
oh..sudah tentu 
kenangan yang manis ke yang pahit ?

kata awek jiwang :
saya tak akan pernah melupakan 
semua kenangan manis dengan dia
saya akan sentiasa merindui semua saat indah itu
tapi tiap kali saya mengingati memori sedih tu
air mata saya akan turun....emmm terharu sangat ....

kata awek rocker :
wa pulak kalau jumpa ex wa?
sebak tu memang ada la wei
lagi-lagi tengok muka poyo dia tu
adeh..cair wa tau
kenangan? pahit ke..manis ke
wa layan je perasaan wa ni
sebab wa masih tahan untuk berbuat demikian

kata aku pulak :
hmmm... terharu, teruja
nak menangis
tapi dah dia hak orang
so aku kena tabahkan je hati ni 
agar tidak jatuh cinta kali kedua kat dia
aduh.....sebak. . . 
pass tisu bhaii....

Comments