FREE OF CHARGE

Hi...
harini aku online tapi macam tak!
bermuka buku tapi tak boleh langsung nak buka inbox .
line internet yang semakin perlahan dan seakan-akan nazak itu
menyebabkan loading terlalu berat di inbox,
dan akhirnya tiada text yang dapat aku hasilkan ...
entah lah ...
harap  kawan-kawan  boleh memahami keadaaan aku ni.
bukan aku sombong, tapi memang tak boleh balas satu pun text mereka tu !
namun walaupun hati makin parah sebab api kemarahan,
masih ada kejutan buat aku harini
seseorang telah memberi aku simcard baru !
katanya tak perlu bayar walau satu sen pun
its free of charge !!
eh..macamana dia boleh  tau aku tak guna handphone ?
dan takde sim card lagi? ahh...aku pun malas nak fikir semua  ni..
mari aku tunjukan benda tu kat korang...








dah boleh senyum macam gugurl dapat lolipop lah selepas ni!!
bukan sesiapa yang  bagi laaa...
tapi ini adalah free simcard dari tune talk !
thanks Tune talk ! lebiu....mwaah..heee ~
call me maybe ?

Comments