GIRL KENA SOUND KE ?

Semalam ada member aku dok pm aku kat inbox
wei rocker sempoi girl ! entri ko asik kenakan orang lelaki je beb.. pehal ko
aku terkejut ..aik??  pehal pulak ? salah ke beb?
tak lah salah beb ..aku terasa siot hahaha
lahai...rilex la beb..ko pun awek gak kan
takkan ko terasa heee... aku cuba nak coverline
ye la beb, dalam entri ko tu ada ciri-ciri bf aku wei hahaha
laaaaa... ye ke? adeh...mana aku tau ..sorry beb
isoke laa..tapi yang aku pelik
kenapa sejak dua menjak ni ko asik kutuk lelaki beb?
ada problem ke?
eh...xde la..aku taip apa yang aku jumpa je beb
yang aku belum jumpa aku tak taip hehehe
sorry la..aku tade niat nak kena kan sesiapa
cuma ..apa yang aku taip ini adalah pengalaman aku
manis,pahit,masam,kelat,pedas..yeah..1001 macam rasa beb
ok..aku caya kat ko lah
ko memang banyak kenalan dan pengalaman
ko ramai kawan..aku respek kt ko beb
aduh..ko puji aku over ni dah ni
heee...*aku jadi malu seyh*
tapi serious aku cakap beb
semua aku taip disini adalah benar
apa yang aku alami
bukan aku main redah je taip
so pada sesiapa yang terasa tu
aku minta maaf sebab mungkin secara tak sengaja
terkena pulak dengan diri korang
apa-apa pun yang baik buat tauladan
yang tak baik kita sama-sama simpan ok
buat rahsia sudah laaa hehehe
dan aku nak ucapkan terima kasih kat member gugurl yang dah pm aku tu
sebab sudi menegur aku
walaupun terguranya telah buat aku kering darah selama 2 minit heee...

Comments