ITU ADALAH AKU

ayooo..
jadi blogger
tapi malas nak blogwalking
cane tu ek? alahai..
emm...by the way
aku bukannya blogger yg selalu meraih follower
atau meraih like dari kekawan . . .
aah..nama pun blog jiwa
bukannya semua orang sejiwa dengan aku kan
ish.. dalam jiwa-jiwa aku ni
aku selalu bagi orang happy ok
yup! memang itu tujuan kehadiran aku kesini
untuk memberi bahagia gitu...
ek eleh..bahagie la sangat korang kan?
poyo jek heee...
tapi serious beb
aku anti tengok member-member aku bersedih
alahai...runtuh jiwa ni
please la kalau korang sedih
jangan tunjuk kat aku ok
tapi..kalau korang buat-buat happy pun
aku boleh baca la wei...
eh..ye ke...?
alalahaii..percaya lah padaku
keikhlasan aku ni adalah sepenuh hati
usah korang pertikaikan lagi
tapikan...aku juga manusia lemah
adakalanya aku juga bagi orang lain menangis
ohnyaaaa . . . . i'm sorry

Comments

tenku butang said…
ennncaakkk.. kiyomi!
done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/
tHe SeMpOi GiRL said…
tenku butang . .
tengs for everthings..eh..heee
apepun kejap lg girl melawat blog anda ok,
skrg ni line so semput huhu..

meow ea...suka2..tp bile dye yarkk sye xsuka heee... ^_^