ITU HAK KAMU SAYANG ...

dalam hujan yg sepi
layan lagu k.langit ni
ergh..lagu ni macam perli aku siot !!
tulah kan
kalau dah buat salah tu
dengan lagu pun nak terase he2
aku ni nampak je jiwa brutal
tapi sebenarnya jauh didasar jiwa
aku jiwa tisu jugak beb...serious~
cumanya ..aku tak layan drama cinta cintan
macam korang layan tu
kan,kan..korang layan cerita hindustan,korean,dan indon kan?
pastu berepisod-episod korang rela tengok kan?
shhh...diam diam sudah lah ha3
dah korang minat, sapa lah yang boleh larang
lagi pun tv tu korang punya :p
aku rini lepak bilik
hari hujan macam ni
perut pun dah kenyang
layan blog, layan lagu-lagu jiwang
pergh... syahdu gitu werkzzzz..
sayang....awak buat apa tu??
hahaha... saya doakan awak happy harini
semuga apa yang awak buat harini mendapat keberokatan dari Allah
tapi kalau awak skod bini orang kompem Allah marah...saya pun marah tau !!!
hehehe ..XOXO kat awak laaaa...heee ~

Comments