PENANGGUNG SEPI

hai U alls...
kalau korang nak tau,
sekarang ni kawan-kawan aku semuanya tengah sibuk
ye lah mereka sibuk menguruskan tugasan masing-masing
menguruskan tanggung jawap ,
menguruskan kerjaya,
dan menguruskan rutin aktiviti harian..
kalau dulu wall fb aku penuh dengan
komen mereka,
gelak tawa ,
ayat-ayat mereka  yang macam-macam,
tapi sekarang ni macam dah sepi...
kenapa ekk ?
apakah sebab aku ni garang ke ?
atau aku ni selalu emo?
atau mereka dah bosan dengan aku...hmm
ah..takde maknanya lah...
sekarang ni masing-masing dok lagi sibuk
yang ahli muzik , sibuk dengan studio dan rakamannya
yang ahli koprat ,sibuk dengan aktiviti PRU 13 nya..
yang orang kuat boss, sibuk dengan arahan-arahan boss nya
yang sedang mabuk bercinta , sibuk melayan kekasihnya
aku??? aku macam nilah.... masih lagi penanggung sepi  . . . .

Comments