RABU YANG MAKIN TERSIKSA

yup harini rabu
tak sempat nak layan fb lelama sebab ....
sebab...aaah...takde sebab ...
tapi nape tah pepagi aku mampu buka fb just beberapa minit jek,
serius  mood down gila harini
sebenarnya mood tu datang dari malam tadi
aku dah berusaha untuk up kan mood tu
tapi ianya tak menjadi...
hari rabu yang ini
aku hilang entah kemana?
eh...mana jiwa aku?
mana perasaan aku?
mana naluri rocker aku tu?
apa yang aku buat macam tak menjadi
apa yang aku cakapkan  macam tak jelas
nak kata aku sakit tak jugak
nak kata aku kecewa ,bercinta pun tak
nak kata aku letih, ...entah ...aku tak tau aku letih sebab apa....
hmmmmm .. . . .
saat ni, apa yang boleh aku luahkan disini...
jiwa aku memang tersiksa ..nak menangis pun ada !
*sebakkkk*

Comments