SINGA KE KUCING

Peewitt...heee
berdesup jantung aku bila someone cakap aku ni garang !
tapi aku lupa nak tanya aku ni garang macam singa ke macam kucing?
kalau macam singa,ishhh...bahaya tu ganeh sungguh !!
kalau macam kucing, emm..garang-garang manja tau...
betul ke aku garang?
tenguk pada wajah yang menawan ni macam puteri snow white
hehehe,tapi bila dikatakan aku garang
mestinya wajah ku serupa si nenek sihir hmm....taknak lah!
awak . . .. betul ke saya ni garang ?..hmmmm *nak touching lah*
ke..nak saya tunjukkan yang saya gadis melayu terakhir kat awak?
awak tahukah awak, apa akan terjadi kalau saya tak garang?
saya tak akan boleh hidup dalam dunia saya sekarang ni tau..
saya tak akan mampu berdikari dalam perjalanan saya ni,
saya akan sentiasa ditindas oleh insan - insan diluar sana
dengan mereka, mereka dan mereka !!!
siapakah mereka tu?
orang yang dekat dengan saya lah,mereka tu ialah...
aaah... biarkan aje lah mereka tu !
apa yang penting sekarang ni, saya tak garang dengan awak heeee....
kan3x, mana ada saya garang nya pun
manja kat  awak ada lah....huhu *aduh mana tahan batinku*




Comments

Liza Razak said…
garang orang perempuan ni selalunya bertempat..garang2 manja gitu :)
tHe SeMpOi GiRL said…
Liza Razak ~ yup, betul kata awak tu, dan sesungguhnya hanya perempuan yg mengenali naluri perempuan ^_^