TO MY EX

waw...tajuk entri
EX tu...EX-5 ke?
heee..bukan lah ex-boyfriend je kot...
cehceh..siap ada perkataan kot tu kat last ayat...huhu
tak boleh blah la wei.... *jeles*
apahal dengan ex nya tu?
ex aku  datang semula doe...
lahainya... apa kes?
tu lah pasal ..masih tercari-cari apa sebab utama dia..
aku bukan tak mau terima dia semula dalam hidup aku
tapi...
kenangan semalam cukup mengajar aku
erti kecewa
erti serik
erti kebencian
lagi pun aku kena hormat situasi dia
sesungguhnya dia masih lagi belajar
dan jauh lebih  muda dari aku !
namun katanya usia bukan penghalang dalam percintaan
pelajaran dia , aku tak perlu risaukan..
tambahan dia memang senang dengan aku sebelum ni
perpisahan kami dulu  pun aku yang minta
bukan dia yang nak pun..
and he said..I still love U bibi...
aduh....sakit minda aku ni...
pesanan to my ex...
study first
kasi mak ayah U happy dengan kejayaan U tu
nanti bila U dah berjaya
U akan dapat yang lebih baik dari I
yang jauh lebih muda dan jelita dari I
and I akan doakan  semua itu demi U
I janji..walaupun kita tak mungkin bersama
namun..I takkan pernah lupa untuk setia menyayangi U
walaupun dari jauh ...
cukuplah bila I rindu,I tatap wajah cute U tu dear...
bubu..harap U mengerti sayang ....


Comments