DIA YANG ITU ...

Dia
aku kenal dia belum pun setahun
aku rapat dengan dia belum jugak setahun
Dia memang sorang yang perihatin
perantau jugak seperti aku
walaupun dia tak cakap apakah pekerjaannya
tapi aku yakin yang dia memang seorang yang bertanggungjawap terhadap kerjanya
Dia
dari awal perkenalan memang mudah mesra
mungkin sebab pengalaman sebagai perantau buat dia mempunyai sifat sebegitu
banyak info dan fakta yang aku temui setelah mengenali dia
banyak jugak pengalaman yang menarik bersembang dengan dia
tapi malangnya aku tak pernah mendengar suaranya
tapi ruginya aku hanya mampu melihat photonya
dan aku hanya memandang
dan aku tak mampu menyentuhnya . . .
kalau sebelum ni kami mesra sebagai kawan siber
pernah dia memberitahu aku agar memberi peluang padanya
untuk dia menyayangi aku lebih dari seorang teman !
hasrat murni dia membuatkan aku rasa dia sangat jujur orangnya ...
tapi aku yang memang tak mempunyai perasaan untuk bercinta lagi ini,
terpaksa mengabaikan niat baik dia . . . .
namun hari ni kami makin jauh
aku makin terasa kehilangannya
aku tak pasti sama ada dia terlalu sibuk,
atau ada sesuatu yang dia sorokkan dari aku disini ..
apa yang nyata
ku takkan pernah untuk melupakan dia walau sedetik pun
kerana pada aku dia ada hak untuk semua kebahagiaan dia
walaupun bukan bersama aku  . . . .
ya Allah , Kau selamatkan dia walau dimana dia berada . . . .aaminn...
aku pulak  , biarkan je begini . . . .

Comments

Anonymous said…
Aamiin.. :)
tHe SeMpOi GiRL said…
^_^ aaminn ya robbal alamin ...
Anonymous said…
^____^
Anonymous said…
+__+