I MISS YOU

gerimis sepi diluar rumah
aku yakin memang dah tak boleh keluar 
pasar malam hanya cadangan disiang tadi 
tapi kenyataannya aku tetap tak boleh pergi 
apa nak buat,dah hujan  . . . sabar je la 
jalan terbaik ialah lepak dalam bilik
ditemani adik - adik aku yang manja-manja ni
sembang sembang pasal  persekolahannya
sembang sembang pasal  kawan-kawan facebooknya
gossip-gossip nya dan diselang seli dengan gelak tawanya
dan bila tiba part touching ,
tiba-tiba suasana jadi sepi ...
aah..perempuan senang sangat tersentuh hatinya
aku diam kan diri kejap
adik pun terus  senyap
air mata turun mengalir dicelah mata kami  sepi dan  lesu ..
ergh...tak mau aku menangis lagi !
tiba-tiba....
aaaah ingatan ku beralih pada seseorang
madam ...i miss u 
degup jantung ku terhenti seketika
mana madam ekk?
takde call?
sihat kah?
busy kah tanpa aku disisi?
macam dah lama sangat aku tak dengar bebelan madam  kat staff,
macam dah lama sangat aku tak dengar keluhan letih madam,
macam dah lama sangat aku tak bersalaman dan mencium jari-jari madam,
aaah rindunyaaaaa . . . .madam . . . . .realy , i miss u . . .





Comments

i-am-raina said…
is it madam referred to ur mum?
tHe SeMpOi GiRL said…
^_^ no this is my boss ,