Skip to main content

LAGI TUA LAGI POWER

Eh...apa tu? kelapa kah? atau kereta kah?
ok,ok aku share kat korang apa yang lagi tua lagi power tu..orite...heee
minggu lepas aku balik rumah family hampir 10 hari
saja la kan santai-santai dengan keluarga tercinta
lepaskan rindu yang membara pun ye jugak
sebab lepas ni aku pun tak pasti bila aku berkesempatan jumpa mereka semua
maklumlah kan madam tu kalau dah kerja bukan ingat dunia
aku sebagai PA ni  yang jadi mangsa heee..*macam tak ikhlas je kerja kan *
ok,ok..aku ikhlas seluruh kerja ku, diriku, keringatku hanya demi madam
bhahaha ayat tak boleh blah jek
kalau lah madam tau,mau dia belikan aku kereta sport kejap lagi heee
mak ai..taste tinggi tu !!!
aku sedar aku hanya PA ,bukannya perempuan simpanan madam ok..
oi..ingat madam aku tu lessbie ke hahaha!
oh madam..i dah termengumpat  u pepagi ni...sorry ^_^
aduh ..dah merepek-repek ni...
sebenarnya aku nak share story la
minggu lepas aku ada jumpa member satu sekolah
satu umur dengan aku
didalam usia sebegitu muda, dia sudah pun mendirikan rumah tangga
yang menariknya isteri dia adalah seorang ibu tunggal yang beranak 3!!!
waw..usia mereka berjarak lima belas  tahun tu...
wei..kenapa lah kau cari mak janda beb!
aku saje usik dia yang memang seorang yang kaki sembang
peramah dan penyabar,part handsome tu emmm aku pun cair kalau renung dia lelama
mood *gatai* hahahaha
kan baik ko hantar mak ayah ko datang rumah aku jek
hahaha aku mengusik dia lagi
dia asik gelak..gelak dan kami pun gelak bersama!
tie !! ko nak tau kenapa aku pilih mak janda ni ??
meh  ko dengar ni baik-baik ea..
aku nak bagi tips ..dia berkata sambil gelak
hahaha..ok,ok...share la kat aku wei...
ko tau tak  tie..
orang perempuan ni kalau dia masih muda,masih bergetah
aduh.. hati pasangan dia selalu tak tenang kau tau tak?
lepas tu suka sangat memerintah itu ini dengan suami dia,
nak tu lah, nak ni lah,kalau tak dapat kang  merajuk berhari-hari...
dia bukan kira suami dia kerja apa..gaji berapa.. mampu ke tak..
apa yang dia tau,dia dapat apa yang dia nak..betol tak tie??
aku dah jumpa macam-macam perempuan muda tie..
semuanya asik buat aku makan hati
part curang tu jangan cakap lah
lagi-lagi di facebook tu! bukan boleh dipercaya sangat!
adeh...aku terkedu dengan kata-kata dia
hahaha ye, ye betol tu beb..aku bagi  support  pulak terr..hehehek
aku amek isteri yang tua ni pun pada aku atas niat yang ikhlas tie
selain melindungi dia dari fitnah sebagai ibu tunggal
aku dapat jugak membantu dia menjaga anak-anak nya membesar
dia tu seorang isteri yang sangat penyabar tie..
sejak kawin dia tak pernah mintak macam-macam kat aku
malahan dia belikan aku macam-macam lagi ada lah hahaha
amboii ko..bertuah la badan kan hehehe
aku  pulak rasa jeles kat member aku tu!
memang bertuah tie..usia dia tu buat aku tambah sayang kat dia
selain  sangat 'berpengalaman' dia juga banyak membantu aku yang serba kekurangan ni
maksud aku... aku kan kurang dalam ilmu rumah tangga ni..
dalam ilmu keagamaan..
dalam ilmu menjadi insan yang berguna untuk orang lain
mana tak nya sebelum ni aku asik leka berfoya-foya dalam alam remaja aku
bila dia hadir dalam hidup aku
terasa sangat dunia aku ni jadi sungguh complate !!
sangat-sangat sempurna tie..wa cakap lu !! hahaha
aduh duh duh kau ni kan..
bercakap macam pakar yang sedang angau pulak
hahahaha..kami gelak bersama lagi
eh..family ko tak complain apa-apa ke beb?
tak laaa..mak ayah aku sayang kat dia doe
sebab isteri aku tu sangat hormat kat diaorang,
walaupun jarak usia mereka hampir-hampir jek
malahan selalu bergurau pasal benda yang sama
wei..dia orang satu kepala la ..happening gitu hahahaha
beb..ko biar betul... emm macamana masa depan ko nanti
bila dia dah tua?
eh... aku akan jaga dia sampai keakhir hayatnya la doe
tu janji aku kat dia,kat mak bapak aku..kat anak-anak dia dulu ..
aku sayang gila kat dia ko tau!
takde  sesiapa yang dapat merubah isi hati aku ni lagi
hanya dia..hanya dia hahahah...
chissss.. ko belagak depan aku le ni kan?
sumpah tie..demi Allah tie..aku sayang gila kat dia
ada masa dia layan aku macam putera raja kau tau tak??
gila kalau aku tak sayang dia.. emmm...
perh.. bangga aku siot dapat member macam ko ni!
eleh.. ko ni bila nak kawin tie?? aik?? ko nak aku kawin dengan orang tua jugak kah?
aku menyoal member aku tu dengan  muka selamba ...
ala tie..tua  ke muda ke..kalau dah jodoh tak kemana la beb
emm betul jugak kcakap ko tu kan...
aku ni nantilah...ada ramai anak raja yang ajak aku couple ni
tapi aku belom ada napsu lagi nak kawin lah....
eleh.....belagak siot perempuan  sorang ni!!
anak raja konon..piraaah !!!! hahahaha
wei..apa aku tak boleh ke kawin dengan anak raja beb ?
boleh..boleh tie boleh sangat-sangat..
tu belakang rumah aku ada anak raja..
eh??? betul ke ni? dia buat aku terkejut !
ye..rajagopal a/l samyvilu ...raja jugak kan tu hahahaha
erghhh... kena kan aku la tu!
hahahaha..kami akhiri perbualan tu dengan minum petang
bersama isteri nya yang baru pulang dari kerja
pergh...memang dia sangat manja dengan isteri dia
aaah..jeles aku dibuatnya ..
isteri dia pun sangat penyayang dan lemah lembut orangnya
patut la member aku tu cair hahahaha...
power..powerr... hahaha aku nak powerrrr

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx