MALAM YANG ASYIK BUAT KU

saat itu jiwa bergetar
naluri ku makin memuncak
degupan jantungku makin kencang
seakan seluruh alam bersorak meraikannya
menakutkan aku dengan rasa 1000 kebencian , huh!
disetiap sudut malam
aku dipancarkan dengan kilauan cahaya yang sangat terang
memancar ganas satu persatu kearah ku
arghhh ...jerit ku dari kamar
sakit tau ... perit ni !
aku  memekik dengan nada yang kian lemah
suasana kamar makin hangat
aku tak mampu memandang sekitar lagi
satu demi satu cahaya memancar tepat ke arah ku
makin lama makin rakus menerjah ke seluruh kamarku
ahh..aku kini terkulai lemah..
makin lama aku makin lemah disitu..
diatas keempukan tilam aku rebah lesu tak berdaya
jiwaku telah ternoda hanya kerana panahan cahaya itu
kini . . . .aku bukan lagi aku . . . .
aku hanya lah pelepas naluri yang terbatas oleh mu !
dan segalanya hanya igauan tidur malam ku yang asyik ...

Comments