MANGSA KEADAAN LAGI

salam mesra dari aku
hari ni masuk hari kelima aku disamping mama, adik-adik dan ayah
hari kelima aku meninggalkan rumah bujang ku
hari kelima aku meninggalkan madam dan kawan-kawan satu ofis
hari kelima jugak aku asik melepak dikamarku
yang mempunyai 1001 kenangan dalam kehidupanku
tiada yang indah lagi dikamar  ini. . .
tiada yang boleh buat aku tersenyum mesra
tiada yang dapat mengerti apa yg ku rasa disini
aku kat sini nak ucapkan terima kasih
sebab ada yang sudi berkawan dengan aku
sebab ada yang sudi menyayangi aku
sebab ada yang sudi merindui aku
tapi aku tak pernah mintak semua tu
aku tak pernah mengharapkan semua tu
apa yang aku nak dari korang hanyalah. . .
korang rasa akan kehadiran aku dalam hidup korang
korang hargai adanya aku disisi korang
korang kenanglah detik-detik manis saat aku bersama korang
dan korang bukan tak tau dari awal lagi aku dah kata
kehadiran aku hanya untuk satu istilah 'kebahagiaan'
dan aku nak korang bahagia disamping aku
aku nak korang terasa yang korang masih mampu tersenyum
aku nak korang hargai harga satu ikatan persahabatan
aku nak korang tau yang aku sangat menghargai korang
aku nak persahabatan kita kekal selamanya ,tapi mohon la...jangan mencurigai aku  ....

Comments