REALITY BUKAN FANTASY

waaah ... layan lagu mr faizal tahir ni
mood rocker hidup semula la beb
tapi tulah siang ke..malam ke
dia tetap suruh tidur hek3
macam dia tau-tau je aku suka tidur siang
ape dah abang pejal ni kan.. emmm ...
tapi entri kali ni bukan pasal tidur ok
minggu ni pasal kemanusiaan yang tak mungkin terputus
selagi hayat dikandung badan
selagi itu lah ianya terjalin dimaya pada ini...
kehendak hati bukan halangan jika kita mampu buat
tapi jika keupayaan terhalang
maka dicadangkan agar abaikan je kehendak itu
bermimpi untuk menjadi insan terbilang adalah sangat indah
namun realitynya bukan satu kerja yg mudah kan
begitu jugak dengan kebahagiaan
melihat pasangan lain hidup bahagia
sendiri terus terasa bila sendirian macam ni
bila orang ada anak
terasa sweetnya jadi ibu
bila orang ada suami
terasa indah nya jadi isteri
tapi...tulah kan ada tapinya
semuanya itu indah khabar dari rupa
aah...yokk tidur yokk !!
abang pejal ni asik ucap selamat malam je ni
lebih baik ku lelapkan mata
sweet dreams semua
mimpi yang sweet pun jadilah kan ...huhu

Comments