SEJARAH CINTA

Sering aku katakan cinta amat berharga buat insan bernama aku !
bukan mudah untuk aku melafaskan cinta
tak mudah juga untuk aku menyatakan yang aku telah jatuh cinta !
kasih sayang yang mahal bagiku apabila
kau hadir tanpa aku sedari ...
kata-kata mu yang sering bermain diminda ku ini
telah menghanyutkan aku makin jauh dari dunia reality ku
mampukah kau menjadi milik ku satu saat nanti?
setelah jiwa aku cukup hambar untuk mengulangi semula sejarah cinta dulu?
cinta semalam amat trajis buat aku
semakin aku melupakannya
semakin dia menjelma di minda kusut aku ni
gelodak asmara duka bukan mainan lagi
kehadiranmu menjadi  penyeri malam sepiku
tanpa kau sedari ..dalam tiap gelak tawa ku
setitis demi setitis  air mata ku jatuh kepipi ..
dalam senyum aku resah
dalam suka aku binggung ...
kerana aku takut akan kehilangan insan penyayang seperti kamu
seperti mana aku kehilangan cintaku yang semalam ..
ye...dia lah sejarah cinta ku ~

Comments