YE KE TAK

Kata orang lelaki ni kalau dah sayang
cemburunya  makin hebat gila
aku tak boleh nak jawap
sebab aku belum tukar jantina lagi
so aku memang tak tau heee
katanya setiap pergerakkan awek dia nak pantau
apa yang dibuat
apa yang dimakan
apa yang dikerjakan
apa yang di minda
dan apa yang dihati pun lelaki nak tau !
eh...apa yang didalam baju tak nak tau kah bro??
hahahaha
katanya makin sayang,
makin tambah la lagi keegoan si lelaki pada aweknya
silap sikit nak merajuk !
salah sikit nak membisu seribu bahasa
tapi untuk dia membebel mungkin tidak la
sukanya asik membatu dan terus membatu...
aaaa..barulah nampak ROCK !!
kan bro kan ...hehehehe
lelaki suka pendamkan perasaannya
dia pendam..pendam dan pendam
sampai satu tahap
dia akan luahkan apa yang berbuku dalam hatinya
masa tu kadang-kadang sampai keluar semua air !
air mata ,air hidung ,air peluh,air..
err..err...diaorang ada air apa lagi ekk???
hahahaha..entah...tak tau...tak tau ..hahaha
lelaki kalau dah sayang
katanya memang awesome !
yang rock tu katanya boleh meleleh jiwangnya
apa lagi yang jiwang makin tambah poyo lah gamaknya
hahahaha...kalau yang pandai cover tu
bukan lama sangat pun maintain covernya
last-last meroyan jugak
bila ada yang tak kena dengan awek kesayangan dia
hehehehe pelik !!lelaki kalau dah sayang ni
lelaki lain dah tak boleh dah,
nak bersembang bagai dengan awek dia !
asik je di skodeng aktiviti mereka
dapat pulak si awek yang memang semula jadi peramah!
hambekkaw!!! hahaha
jantung asik kembang kecut je hari-hari hahahah
yang si awek masih dok haha hihi huhu je dengan kawan2nya
lahai...makan hati je la bro...
ehhhhh... tak salah kalau nak cemburu pun kan
sebab dah sayang sangat-sangat  tapi...
agak-agak la jangan nanti terlalu sayang punya pasal
korang  langsung tak dapat si'DIA' tu heeee...
aku cakapkan je sebab benda dah selalu jadi didepan mata
huk3 !!

Comments

Anonymous said…
Hamboii.. Kate owg tp dia yg lebih nih.. xD