AIR MATA BOSS

Malam minggu yg resah
seakan sunyi nya malam ni
padahal tv tengah berlangsung final games piala FA
kenapa ekk saya macam ni malam ni ?
kata orang tak baik mengeluh
tapi rasanya dah puluhan kali saya mengeluh ni
aaah..kena ke mengeluh
bukan dapat selesaikan masalah pun kan
awak tadi boss saya  menangis lagi
dia hampir berjaya memujuk saya
tapi bila ingatkan pesanan orang tua saya
saya kuatkan semangat untuk meninggalkan dia juga
argh !! sedih . . .
sebelum pulang kerumah saya sempat mengucapkan terima kasih
pada dia kerana telah menjaga saya selama saya di perantauan ni
selama itu jugak dia yg menguruskan tempat tinggal saya
kerja saya dan semua aktiviti saya
tanpa saya sedari semasa bersalaman dan mencium tangannya
saya sempat mengucapkan
'thanks for everything madam ,i'll miss u ..'
dan dengan linangan air mata madam memeluk saya
sambil berbisik you are welcome baby,miss u too,
if u free call me ok ...i'm waiting .. takecare dear.... 
Saya pulang dengan  air mata yg tak henti-henti turun
meninggalkan madam sendirian di pejabatnya
selamat tinggal madam
selamat tinggal GENTING .....
i'm back mama ..


Comments

Anonymous said…
Sedih nyer.. Mcm filem hindustan plak.. :p
Lyenda said…
adeh... haaaa :p :p