GARANG DAN PEREMPUAN





hah..tulah yang saya nak cakapkan tu
bukan saya ni garang tak bertempat
bukannya saya mengade-ngade
bukan nak tunjuk samseng
bukan saya  ye bukan saya ...
so kalau nak tau siapa saya  ...jap ...





yesss... tu la saya
so..please la pahami saya selepas ni ...
tak mintak lebih pun . . . .



kan... tulah akibatnya kalau dah baik sangat kat orang
disakiti ..tapi saya masih tetap bersabar
kerana pada saya tak rugi kot bersabar
bukan saya kena saman dari pejabat hasil dalam negeri pun kan
apa yang terhasil hanyalah perasaan tidak senang hati saya pada seseorang tu ...hmmm


cara saya lepaskan geram  !!!

Comments