KU LEPASKAN JUA

Santai nya pagi ni
saat mata mula terbuka
saya hanya termenung kearah siling bilik yang kosong
semalam..... ye malam semalam
sebelum mata  terbuai oleh mimpi indah
saya dah membuat keputusan
bahawa semua yang terjadi adalah permintaan
bukannya paksaan
kehendak awak akan saya turuti
walaupun bukannya satu pekara yang mudah bagi saya
awak yang hampir beberapa tahun menemani hidup saya
hampir semua aktiviti saya adalah bersama awak
ye..hampir ...hanya aktiviti personal je yang kita berbeza
tapi malam tadi awak inginkan perpisahan
kata awak semua ini kerana
awak tak mahu menganggu kehidupan saya lagi..
tapi perlukah kita berpisah awak?
perlukah awak tinggalkan saya?
perlukah semua ini?
alasan awak lagi...
semua yang ada pada awak
bukan ciri insan yang sesuai untuk saya.
padahal selamani
ada kah saya memilih untuk mencari teman ?
cuba awak lihat
selama ini golongan manakah teman-teman saya?
wajibkah anak orang kaya
perlukah anak jutawan?
mestikah para koprat?
emmmmm... itu bukan alasannya lagi
semua orang hanya perlu  ikhlas berkawan dengan saya
maka dialah teman saya selamanya
oklah siapalah saya untuk memaksa awak
untuk terus rapat dengan saya kan
so..dalam keterpaksaan ini
saya rela lepaskan awak
dan semua kenangan-kenangan kita dulu .
terimakasih atas segalanya
lepas ni mungkin saya kena cuci semuanya
menggunakan peluntur ingatan
agar tiada satu pun kenangan antara kita
kekal melekat diminda  saya ini
selamat tinggal awak . . . .

Comments

Anonymous said…
bye.. jumpe lg.. jgn nakal tau.. :p
Lyenda said…
ok... xnakal punye la :p