LELAKI & KEGAGALAN



wow !! handsome !
yeaah seorang lelaki disitu !!ahha !
tengok gambar atas tu aa..memang dah sah !
kena lagi lelaki kali ni heee..peace awak ... ;)
asik-asik buat cerita pasal lelaki je sebagai entri ekk!
argh..kompem kena tegur lagi lepas ni hehehe :p

tajuknya : Lelaki dan Kegagalan !
semua orang tak nak gagal dalam hidup..
betul ke ye?
eh...hehehe betul ke salah ?
ofcos la betul...
siapa yang nak hidup dalam kegagalan!
lagi-lagi orang lelaki kan?
takde lelaki yang suka hidupnya gagal,
sebab pada mereka
kegagalan hanya akan membuatkan jatuhnya keyakianan diri
serta ianya sangat memalukan! pasti !!! heee
kegagalan kerap belaku dalam kehidupan harian
seperti dalam kerjaya,keluarga dan hubungan seksual ! ahha !!
lelaki yang gagal melakukan semua yg diatas tu
akan menjadi 'moody' dan tertekan !
sebenarnya disebalik kejayaan seorang lelaki ialah
hadirnya seorang wanita disisinya!! itu lebih pasti !!
wanita hendaklah menyokong apa jua aktiviti
yang dilakukan oleh lelaki yang sentiada ada disisinya,
supaya  lelaki lebih yakin untuk merasa kejayaan dari kegagalan!
wahai lelaki pujaan semalaya !!
JANGAN  rosakkan kehidupan kalian dengan kegagalan
kerana kegagalan bakal membuatkan hidupmu tidak gembira !!
bukan saja kalian kena berjaya dalam hidup didunia
malah kalian ada hak utk  berjaya dalam hidup diakhirat jugak !!
^_^  lebiu lah... heee ~

Comments