Skip to main content

LELAKI & KEGAGALAN



wow !! handsome !
yeaah seorang lelaki disitu !!ahha !
tengok gambar atas tu aa..memang dah sah !
kena lagi lelaki kali ni heee..peace awak ... ;)
asik-asik buat cerita pasal lelaki je sebagai entri ekk!
argh..kompem kena tegur lagi lepas ni hehehe :p

tajuknya : Lelaki dan Kegagalan !
semua orang tak nak gagal dalam hidup..
betul ke ye?
eh...hehehe betul ke salah ?
ofcos la betul...
siapa yang nak hidup dalam kegagalan!
lagi-lagi orang lelaki kan?
takde lelaki yang suka hidupnya gagal,
sebab pada mereka
kegagalan hanya akan membuatkan jatuhnya keyakianan diri
serta ianya sangat memalukan! pasti !!! heee
kegagalan kerap belaku dalam kehidupan harian
seperti dalam kerjaya,keluarga dan hubungan seksual ! ahha !!
lelaki yang gagal melakukan semua yg diatas tu
akan menjadi 'moody' dan tertekan !
sebenarnya disebalik kejayaan seorang lelaki ialah
hadirnya seorang wanita disisinya!! itu lebih pasti !!
wanita hendaklah menyokong apa jua aktiviti
yang dilakukan oleh lelaki yang sentiada ada disisinya,
supaya  lelaki lebih yakin untuk merasa kejayaan dari kegagalan!
wahai lelaki pujaan semalaya !!
JANGAN  rosakkan kehidupan kalian dengan kegagalan
kerana kegagalan bakal membuatkan hidupmu tidak gembira !!
bukan saja kalian kena berjaya dalam hidup didunia
malah kalian ada hak utk  berjaya dalam hidup diakhirat jugak !!
^_^  lebiu lah... heee ~

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx