MEREPEK-REPEK

Ini bukan iklan kerepek atau keropok ye
ini adalah kenyatan
reality dan bukan fantasy !
kalau awak nak fantasy
jum layan lah fantasia bulan madu
boleh bulan madu diatas pelangi lagi ..
seperti sedia maklum
saya memang suka merepek
walau dimana-mana sekali pun !
tak percaya?
pergi lah tanya kawan-kawan saya
di facebook
di  rumah orang sebelah
di ofis
di ..ala..semualah di lah senang kata!
paling dasyat saya suka merepek didalam mimpi .
malam tadi saya sudah bermimpi ..hek3
mimpi yang indah tapi seram!!
apakah? yes jum kongsi disini
kalau awak semua nak tahu
mimpi malam tadi ada la seseorang tu  bagi saya lagu
lagu tu lagu ingeris tau , tajuk nya I miss U !
yang dinyanyikan oleh kumpulan Blink-Blink
eh..bukan ....  Blink 128 !
kemudian saya disuruh hayati lirik lagu tersebut
maka dengan bersemangat yang padu,saya pun layan la
uhh..sunguh menarik lirik lagu tu
ianya asik sebut i miss u ...i miss u...
ok..ianya asik kata i miss u
maka dengan iklas saya kata ,yeaah......i miss u too .....
bila saya tersedar...dan saya berblog pepagi ni
yeah.. lagu tu ade di blog ni hah !!
awak dengar tak awak?? dengar tak ??
ahha.. ok2.. miss  u ..miss u heee...
kan..tengok la.. saya dah merepek-repek :P
selamat bertugas awak yg disana ~
i  really miss u . . .

Comments

Anonymous said…
miss you too :p
Lyenda said…
mish u three .. . ^_^'