Skip to main content

MEREPEK-REPEK

Ini bukan iklan kerepek atau keropok ye
ini adalah kenyatan
reality dan bukan fantasy !
kalau awak nak fantasy
jum layan lah fantasia bulan madu
boleh bulan madu diatas pelangi lagi ..
seperti sedia maklum
saya memang suka merepek
walau dimana-mana sekali pun !
tak percaya?
pergi lah tanya kawan-kawan saya
di facebook
di  rumah orang sebelah
di ofis
di ..ala..semualah di lah senang kata!
paling dasyat saya suka merepek didalam mimpi .
malam tadi saya sudah bermimpi ..hek3
mimpi yang indah tapi seram!!
apakah? yes jum kongsi disini
kalau awak semua nak tahu
mimpi malam tadi ada la seseorang tu  bagi saya lagu
lagu tu lagu ingeris tau , tajuk nya I miss U !
yang dinyanyikan oleh kumpulan Blink-Blink
eh..bukan ....  Blink 128 !
kemudian saya disuruh hayati lirik lagu tersebut
maka dengan bersemangat yang padu,saya pun layan la
uhh..sunguh menarik lirik lagu tu
ianya asik sebut i miss u ...i miss u...
ok..ianya asik kata i miss u
maka dengan iklas saya kata ,yeaah......i miss u too .....
bila saya tersedar...dan saya berblog pepagi ni
yeah.. lagu tu ade di blog ni hah !!
awak dengar tak awak?? dengar tak ??
ahha.. ok2.. miss  u ..miss u heee...
kan..tengok la.. saya dah merepek-repek :P
selamat bertugas awak yg disana ~
i  really miss u . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx