PENING UNTUK APA?

minggu ni aku macam takde mood nk buat entri
mungkin  sibuk dengan aktiviti bersama keluarga tersayang
aku dah berkali-kali nak menaip
tapi baru saja mula kan perkataan yang pertama
aku dah blurr ... kenapakah?
aku sendiri pun tak tahu..aaah..lantaklah...
yang penting aku sihat walaafiat bersama orang yang aku sayang
dan dapat menjalankan aktiviti harian kami seperti biasa
syukur alhamdulillah sakit kepala aku dah ok sekarang ni ...
cuma aku risau
mana kah perginya idea-idea aku yang melimpah ruah  tu?
yang kadang-kadang aku rembat dari caruk mana pun
ianya pasti tetap menjadi entri terkini
ooh..... tak mungkin sebab pening itu?!?

Comments