PEREMPUAN

hai awak
assalammualaikum
net book demam
tuannya macam asoh hilang suami
hari ni macam dah ok
padahal tak pergi jumpa pakar lagi pun
godak sana
godeh sini
hidup pulak nya
so dapatlah saya berblog . huhu
emmm harini hari ahad
memang busy sikit
seawal pagi dah siapkan menu untuk sarapan
sambil tu cuci kain baju
sapu , mop lantai
kemas bilik tidur
cuci bilik mandi
hehehe nasib bujang
kalau dah kawin mesti buat kerja sambil jaga anak ! adoi..
anak nak susu
anak nak dukung
anak berak
anak menangis
anak nak makan
nak mandikan anak
tu belum tanggungjawap dengan suami lagi tu
tu belum cerita ada anak 3 tu ...
tu tak cerita bila duduk serumah dengan mak mertua lagi tu !!
aduh duhduh ..alahai... mesti sibukan bila hari minggu macam ni
opssss * berangan saya dah over ni *  cut !!! hehe
lihat je tanggungjawap seorang insan yg dipanggil perempuan
dari dia single sampailah dia married !!
tanggungjawap pada rumah tangganya hampir sama  saja
ianya sungguh menguji tahap kemampuan kudratnya
namun pada saya ... semua ni adalah  biasa-biasa aja
walau semua kerja-kerja yg saya lakukan harini
hanya berlaku dikawal oleh minda saja
tapi jiwa..perasaan saya entah kemana ...emmm



Comments