RUMAH TERAKHIR


salam mesra awak ...
entri kali ni agak pelik dari biasakan?saya cuba untuk bersama-sama berkongsi permasalahan kehidupan kita disini.rupanya inilah keadaan rumah kita bila diakhir perjalanan kita nanti..diruang tanah yang sempit! berteman kan haiwan-haiwan kecil didalamnya dalam keadaan berkain kapan dan hanya roh  yang berkeliaran ,mungkinkah jasad tenang disini ?menanti kehadiran malaikat yang bertugas menyoal..
menghukum atau memberi imbuhan atas tiap amalan yg dilakukan dimasa hayat kita?

awak...sesungguhnya saya kaku bila menaip kata-kata dientri kali ini ...mengapakah? saya hanya mampu berkata yang saya masih jauh untuk mendapat kedudukan istimewa dalam rumah terakhir saya ni . . . .apa yang terjadi  saat ni ,air mata saya kian menitis satu persatu di  pipi ini . . . . .
Allah . . .  siapakah aku disisi MU?

Comments