SAYA AWEK K-POP??

hai ...
bosan ekk
heee..pe barang bosan
ada banyak lagi kerja yg berfaedah yang awak boleh buat
sapu lantai ,lap meja, iron baju,cuci cermin tingkap
aaa.. macam-macam kan
kalau asik mengadap lappy je
memang la bosan sesangat
lagi-lagi buka fb tapi takde sesiapa nak bersembang kan
tadi saya pun bosan jugak
walaupun online sekejap
layan kawan-kawan punya status
belagak dengan komen bergambar
haaa..  naik jenuh nak mengedit photo haha
lelama naik bosan
tapi dalam bosan tu
belek punya belek
saya lupa yang saya adalah admin untuk satu page 'K-POP'
hah !! huruf besar gitu...
what?? bila jadi admin tu?
oh ye..saya masih ingat
ada sorang bro tu minta saya jadi admin page tu
tapi malangnya saya lupa ..haaaa...
teruknya saya !!!! *ketuk kepala dengan lappy jap* adeh...
lama dah page tu dibuat
tapi saya memang lupa gilerrr
asik-asik dengan  page  jiwang bawang je tu
pastu layan page rock!
lantak ko !! haaaa...
okla.. panjang sangat entri ni nanti
saya  promote page 'k-pop' tu ok!
tapi macam kosong lagi ..
nantilah kalau tak pencen saya masukan info dalam tu
tapi...boleh ke saya jadi 'k-pop'
yang selamani saya tau saya seorang yg berjiwa rock !
aduh..duh..duh
jom lepak sini ~ Shinee ( International )
sesiapa yg minat 'k-pop' tu
dan nak jadi admin ,bolehlah  beritau saya ye.
nak cari teman pengganti je ni heee ~

Comments