SEBELUM MATA PEJAM


hello baby ....mish u again... three words ok...that is  ...i love u...
haaaa..mengade ..ketuk jap kepala tu bagi sedar diri sikit !aduh...sakit ... orang sengal memang suka tak sedarkan diri katanya ...haha  tapi ni bukan fakta ok !





bila dalam suasana  macam ni punya sepi, sempoi..pastu layan pulak lagu jiwang kat blog ni ,tambah-tambah lagi ngade-ngadenya saya ...oppsss..mengumpat diri sendiri tak pe kan jangan ngumpat orang lain pulak..dosa tu !





apabila teringat pada kisah yg berlaku sebelum harini ,maksud saya semalam punya semalam la tu ok.sebenarnya ianya memberi seribu satu pengalaman ,pada diri seseorang termasuklah  saya..mungkin ketika mengharunginya tu kita rasa sangat perit ! sangat  sakit ... *sampai macam hampir koma pun ada*





tapi saat bila dikenangkan semua yg lepas  ni , alahai..so sweet ..macam nak rewind gitu hmmm  nasib lah tak boleh ..kerana semalam takkan  boleh jadi hari ini ....aaa..nilah fakta...tapi hari ini boleh pulak jadi semalam kan ,cubalah  fikir-fikir kan ..hebat betul kan dunia ni .! kat planet lain macam ni tak ekk ... *jakun*





apa yg penting pada saya saat ni , yg dah lepas tu lepaskan lah ,sesungguhnya apa yg dah kita lalui bersama -sama satu masa dahulu .itu bukan lah satu kesilapan
tetapi ia adalah ujian buat kita bersama untuk lebih berhati-hati dalam hidup ini,
untuk kita jadi insan yg lebih matang dalam hidup didunia ni ...seadanya ...






kehidupan perlu diteruskan ,yg pahit tu biarkan lah dia kekal pahit , yg manis tu jadikan lah ianya saat paling manis dalam sejarah,yg masam tu jangan ditambah asam nya lagi nanti jadi kecut pulak dan tak lawa..saya berkata atas dasar cinta..eh..bukan-bukan.. atas dasar jiwa ..



# fakta : apabila fikiran serabut ,anda digalakan tidur bagi menenangkan ketegangan minda dan otak anda itu
sebenarnya sayadah mengantuk ni ..hmmmm ..
jum berlayar ke pulau impian  ...



Comments

Anonymous said…
asik ikan kerapu jew koje nye.. Eh? Merapu ..saloh pulok.. :p
Lyenda said…
ikan kerapu tu yg kuat merapu kot ..
ape2 pun thanks sudi komen :)
Anonymous said…
Mg slalu di sini its me..
Meooww.. :p
Lyenda said…
agak dah... huhu
Anonymous said…
da lame di sini.. Bru prasan ?? Alahai.. cian meow sy nih.. :p