TEMAN DI MALAM SEPI



sebenarnya pada awal minggu ni
malam saya asik sepi je
apa yang saya buat semua tak kena
online face book pun bukan jalan penyelesaian
kawan-kawan saya semuanya sibuk dengan urusan masing-masing
ye... saya kena akur itu ,masing-masing ada tanggung jawap
namun bergitu saya bersyukur sebab ada someone
yg ikhlas nak teman kan saya . . .
setiap malam dia akan menemani malam saya yg sepi ..
so , tak lah saya bosan lagi dirumah ni. alhamdulillah
kalau tak , bila lewat malam je
yang kedengaran hanya suara cengkerik di tepi rumah tu hmm
tapi minggu ni saya tak dengar dah suara semua cengkerik nakal tu
tapi hanya suara insan tersayang saya ni
terima kasih sayang. . .kerana sudi menemankan saya
suara awak dah buat saya rasa tenang
dan rasa selamat sangat-sangat disini.
walaupun awak jauh jarak bukan lagi pemisah . . . .
kini..tiap malam saya ditemani dia
dia yg setia disisi dan selalu mendengangkan  lagu cinta buat saya
dia yang sentiasa di hati...terima kasih sekali lagi . . . awak. . . . :)



ahha..tulah dia insan yang dah temankan saya tiap  malam
emm..nampak no menipu ekk
tadi kata sorang ,upenya dua orang heee..
thanks awak . .

Comments

Anonymous said…
Sama2.. Nanti sy teman lg ye.. :p
Lyenda said…
Eh......ni awie ke amy ? :p
Anonymous said…
saya bkn amy. .saya ahwie.. :p
Lyenda said…
ni ahwie skandal ahsoh tu ke? :p
nakal ekk ..hehehe