ADEH !

Assalammualaikum ...awak ...oo..awak
meriahnya malam ni
ada bintang ,ada bulan ,ada burung hantu
tapi tu semuanya diluar rumah saya
didalam rumah pula
ada makanan ,ada mama,ayah ,adik-adik
semua tengah buat hal masing-masing
dan niat saya nak bermuka buku malam ni terhalang
hanya sebab line internet kat rumah ni dan nazak . . .
nasib baik untuk berblog tiada pula halangannya..alhamdulillah
awak..oo awak
kenapa orang susah nak percaya pada saya ek?
hampir semua orang tak percaya saya
pada kata-kata saya ,janji saya ,perlakuan saya
boleh dikatakan hampir sukar untuk saya
mengatakan yg saya ni berkata yg benar !
kalau saya kata itu lah wajah saya . .
kenapa masih ada yg kata ' kenapa tak sama?'
kalau saya kata saya berkerja dan tak boleh dihubungi . .
ada yg kata 'kenapa macam tu ?'
kalau saya kata saya tak suka bergayut or main masage dihandphone
ada yg kata' ye jek' ntah-ntah awak ada banyak no handphone !
oh meeennnnnn . . . sukar campur sulit jiwa saya ni !
mau aja saya terjun lombong ketika itu !
nasib sekitar rumah saya hanya ada longkang kecil yg tidak menjanjikan apa-apa . . .



Comments

Zul Fadzly said…
Itu org lain... bkn sy..(*^﹏^*)...sy percaya 80%...hehe
Zul Fadzly said…
This comment has been removed by the author.