BUSY

 hai awak  . . . hujung minggu macam ni , banyak kerja rumah yg perlu saya settlekan. lagi-lagi nak sambut raya ni...aduh hai..dari jam 4 pagi saya belum tidur lagi ni.sekarang dah jam 1 petang. ketika ni masih banyak kerja rumah yg menanti .

pernah saya cuba bayangkan, bagaimana lah rupanya jika saya jadi seorang suri rumah satu hari nanti. mau hari- hari saya menangis kot ...sebab keletihan . maklumlah kan tanggung jawap banyak, bukan je pada rumah tangga, tapi pada suami,anak-anak dan pada masyarakat luar. emmmm . .

eh...!! saya berangan pulak nya  ni...hehehe patut la kerja rumah dari pagi tak siap-siap ..rupanya dok asik berangan jekkk . . haaaa... !!







Comments