DIA CARI PASAL

salam mesra yg ku berikan
harap terima sepenuhnya
oh tangisan kau hentikan
mari menyanyi bersama ..oh adik ku

erkk..pop yeyeh?
a'ah kat radio tu
tapi lagu tu macam perli sayalah
waktu saya tengah sedih-sedih camni
boleh pulak keluar lagu tu harini
ye saya tengah bersedih harini
bila salam saya beri
dibalas dengan ayat pecah hati !
apa salah saya?
mungkin sebab tak on handfone?
bukan kah sudah diberitahu
handfone saya memang tak sentiasa aktif
apa salah saya ekk?
sekarang ni saya makin merasakan
bahawa tiap kata-kata saya
awak tak pernah nak percaya 100%
pasti ada yang menjadi kemuskilan di hati awak tu ..hmmm
saya pun bukannya kaki gayut
atau kaki maen sms
so..apa yg awak nak fikir pasal saya tu
saya redha jek lah sebab tu hak awak
dan hak saya pulak
saya akan balas massage awak bila saya free dari apa2 tugasan saya ..harap maklum ...

Comments