HEBATNYA KAU !!

Waktu ni saya sedang tersenyum . . .
* MOOD : sengal jek *
baru lepas on MUKE BUKU
tunggu si dia bangun macam tunggu kapal terbang pergi haji
ingat sampai lambat ..rupanya salah time  . .
ok awak...sambung lah mimpi awak tu ye~
so saya pun balik semula keblog ni untuk hilangkan bosan.
dalam hidup saya ni pekara paling best saya buat
ialah melayan karenah adik- adik .
tak kiralah dia adik saya atau adik orang lain
kalau di friendlist facebook saya tu
ramai yg di bawah paras usia  saya (adik-adik )
tapi bila bersembang . . .
mak ai... macam dia besar sangat !!
lagi-lagi bila berceloteh dengan saya di inbox
kadang-kadang seram jugak nak melayan
tapi bila di peringkat usia macam saya ni
kenalah pandai untuk menangani masalah macam tu .
bukan apa  . . .
melayan orang muda ni kena banyak guna psiko
bila berdepan dengan mereka
barulah mereka ikut pesanan kita!
apa yg menarik yang pernah saya jumpa di fb tu
mereka jadikan perempuan macam saya ni
maksud saya perempuan  yg berkerjaya sebagai
' lubuk duit 'mereka !
kalau si gadis comel tu cari 'sugar daddy '
yg di jejaka muda ni cari ' sugar sister '
wow..memang hebat adik-adik zaman ini .
saya pun tak pernah terfikir nak buat benda-benda serupa tu !!



you are too young brother ~

Comments