JEJAKA PERASAN

Mata mula mengantuk
tapi masih banyak tugas yg belum selesai
semenjak dua menjak ni mata saya ni senang pulak mengantuknya
dah la perut ni asik berirama hip hop !
pastu seakan berdanggut pun ada jugak ..ergh..!
mengade jek kan . macam budak kecik !!
kesempatan sebagai blogger yg syok sendiri ni kadang-kadang
berjaya buat jiwa sepi saya jadi tenang
selain berkomen dengan teman-teman di muka buku tu
di wall blog ni ,saya  akan semadikan semua detik indah di fb.
kadang-kadang hilang kejap masalah
bila ayat di taip itu bagai menjeritkan satu bebanan di minda !!
SAYA NAK RAYEEE !!!! aaaa..macam tulah.. jeritannya
tapi ni contoh jek,mana boleh raya bila 16 ramadhan kan
ye..saya kena akur semua tu . .
sebenarnya dalam perjalanan muka buku saya tu
banyak ragam manusia yg saya jumpa
dan kadang-kadang saya rasa sikit pelik !
nak kongsi cerita lah sikit !
tapi ni tak taulah dinamakan gosip ke tak ni
kalau dicharge mengumpat..
sah2 puasa saya harini dah kena potong markahnya .
tapi kalau saya tak share ,nanti dia beku dalam jiwa saya,
aaaaaa cane? ..
di fb tu saya ada kenal sorang pemuda harapan negara !
jeng..jeng..jennggggg. . .  *muzik suspen please*
dia pernah bersembang dengan saya di private massage,
dia soal siasat saya bagai kan saya akan berkerja di syarikatnya !
tapi dengan ikhlas ,saya jawap satu persatu.
bila ditanya pasal status ,saya jawap saya single !!
sebab nya sampai saat ni,
saya belum lagi bergelar isteri seseorang
dia pun dengan pantas menjawap..owh ada peluang ni !!
saya pun jawap sambil bergurau...
awak . .. saya belum terbuka hati untuk sesiapa lagi buat masa ni,
awak carilah orang lain , yg jauh lebih baik dari saya....
dan apa jawapan yg saya dapat dari dia?
lyen ... saya akan tunggu awak sampai pintu hati awak terbuka untuk saya, apa yg saya nak awak jangan permainkan perasan saya kat awak , jangan nakal-nakal..awak tu saya yg punya tau !!
what ??
saya macam nak pengsan masa tu jugak!! serious saya cakap,lagi senang saya berchatting dengan mamat  philiphine tu ,dengan mamat mexico tu ,dengan mamat Riau tu  dari saya bersembang pasal semua ni dengan mamat melayu yg sorang ni !!! sumpah saya cakap..lepas tarikh dia pm saya tu,sampai lah sekarang ni, massage dia mamposss saya  tak layannn . . . biarlah dia nak cakap apa pasal saya ! sombong ke ... belagak ke .. itu ke ...  ini ke ..lantak !! kerana apa yg saya cakap ,itu yg akan saya buat  !! tu hak saya ~

buat mamat tu !
bersembang sekali dua ,dan saya balas text awak  itu dengan baik,maka janganlah anggap saya sudah jatuh cinta pada awak ok!! cinta saya mahal !! bukannya cinta kain sarung yg boleh ikut atas ,boleh masuk ikut bawah !! mohon terase ~




Comments

gurl sepi :'3 said…
siapa la dia tu kan?
Yenda Ixati said…
anak ayah dia lew tu hehe