MAAF YA ALLAH

hai awak
tengahari dah ni
tapi kat sini cuaca sangat sahdu
dalam keadaan perut yg kosong ni
jika ditemani dengan cuaca begini
hasil yg diperolehi semestinya tidur
tapi disebabkan pak bilal belum melaungkan azan zuhur
maka dengan sopan dan santunnya
saya pun berusaha menaip diwall blog kesayangan saya ni.
supaya idea saya tak terpadam kejap lagi... hee
sebenarnya saya baru je pulang dari 'blogwalking' ni
macam dah lama sungguh saya tak merayap ke blog orang lain
banyak juga info menarik diperolehi
so bila dah baca ,yg baik buatlah tauladan
dan yg kurang baik abaikan je sebagai sempadan
Semalam saya agak terkilan dengan sorang manusia ni
kalau sebelum ni dia hadir sebagai kawan siber  buat saya
tapi malam tadi hadir dia adalah sebagai bahan utk di bahan
niat ikhlas saya menjawap 'pm' dia di inbox
telah disalah gunakan olehnya sehinggakan
timbul satu perasaan yg buruk pasal dia dihati saya ni
nasiblah saya bukan spisis
yg suka memaki atau memalukan orang secara depan2
kalau tidak sudah pasti malam tadi
dia akan menyesal jadi manusia seumur hidup dia.
jika dia berniat baik ,
saya pun akan menerima dia dengan baik-baik,
tak salah berkawan kan asal tau  batasan ...emmm..
saya kecewa sangat-sangat dengan dia malam tadi
sebenarnya saya tak suka membenci orang
tapi . . .  aaah..salah saya sendiri mungkin
hmm... akhirnya profile dia yg hebat tu
terpaksa saya block supaya
saya tak  bertambah benci lagi kat dia tu.
ya ALLAH ..jika ini salah saya
Kau ampunkan saya ya ALLAH
dia kawan saya  . . . .dan sekarang  . . . .
saya benci dia . . . . .
maafkan saya ya ALLAH . . . . .



~salam ramadhan buat  pembaca yg budiman ~

Comments