MAHAL NYA CINTA DIA

hai alam
saat sejuk yg mencengkam subuh ni
saya masih ada banyak masa untuk melayari
maka tak salah kalau saya membebel seawal mungkin kan?
kalau awak nak tau lepas berbuka malam semalam
rumah saya di kunjungi oleh beberapa orang kawan adik saya
3 orang gadis cantik molek yg menarik
Anak dara siapakah ini~ detik hati saya
cantik,putih , gebu,periang, manja dan sikit nakal...
ye..mereka sungguh sweet dimata saya... heee~
namun malangnya  . . .
dua darinya adalah pengkid dan seorang lagi seorang lessy
aah..malang sungguh hmm...~ hati saya berdetik  lemah
macam biasa , saya akan mendekati budak-budak remaja sebegini
saya cuba untuk mengenali spisis ni dengan lebih dekat.
rupanya mereka ni lebih jauh lebih baik dari yg kita sangkakan
cumanya... naluri mereka ialah pada kaum sejenis
semua ni dah ade bf ke ~ saya buat soalan bodoh kat mereka
ishh.. sorry .kami tak minat kat jantan la sis~ salah sorang menjawab ...rugi doh...~ jawap saya sambil gelak.
rugi apenya sis?,kalau dah ade gf pun masih nak tackel ,nak mengusya , nak lebiu2x awek laen??? lelaki ni tamaklah sis.. pantang tengok awek seksi sikit , cepat-cepat hatinya berubah, mereka sebenarnya tak tahu bahawa kasih sayang seorang perempuan yg dah terlalu menyintai dia tu sangat MAHAL ..dan sangat berharga..!!! kita orang jadi macam ni pun sebab dah serik couple dengan jantan spisis macam tu sis.. lidah mereka bercabang, gigi lebih lembut dari gusi. pembelit alam.. uhhh.. serik..serik.. no man ..no cry sis.. hehe
wow... benci bebeno budak-budak ni dengan lelaki ekk
saya terdiam sejenak dok memikirkan apa yg diaorang maksudkan tu....  ada jugak benarnya ~ bisik saya dalam hati

tapi saya tak boleh komen lelebih
sebab tanpa kehadiran seorang lelaki
mungkin saya tak lahir kedunia ini ,Thanks ayah ...
walaupun sehingga saat ni saya masih lagi mencari
lelaki mana yg betul - betul setia dengan cinta saya  . . .waallah hualam~


Comments