Skip to main content

MAHAL NYA CINTA DIA

hai alam
saat sejuk yg mencengkam subuh ni
saya masih ada banyak masa untuk melayari
maka tak salah kalau saya membebel seawal mungkin kan?
kalau awak nak tau lepas berbuka malam semalam
rumah saya di kunjungi oleh beberapa orang kawan adik saya
3 orang gadis cantik molek yg menarik
Anak dara siapakah ini~ detik hati saya
cantik,putih , gebu,periang, manja dan sikit nakal...
ye..mereka sungguh sweet dimata saya... heee~
namun malangnya  . . .
dua darinya adalah pengkid dan seorang lagi seorang lessy
aah..malang sungguh hmm...~ hati saya berdetik  lemah
macam biasa , saya akan mendekati budak-budak remaja sebegini
saya cuba untuk mengenali spisis ni dengan lebih dekat.
rupanya mereka ni lebih jauh lebih baik dari yg kita sangkakan
cumanya... naluri mereka ialah pada kaum sejenis
semua ni dah ade bf ke ~ saya buat soalan bodoh kat mereka
ishh.. sorry .kami tak minat kat jantan la sis~ salah sorang menjawab ...rugi doh...~ jawap saya sambil gelak.
rugi apenya sis?,kalau dah ade gf pun masih nak tackel ,nak mengusya , nak lebiu2x awek laen??? lelaki ni tamaklah sis.. pantang tengok awek seksi sikit , cepat-cepat hatinya berubah, mereka sebenarnya tak tahu bahawa kasih sayang seorang perempuan yg dah terlalu menyintai dia tu sangat MAHAL ..dan sangat berharga..!!! kita orang jadi macam ni pun sebab dah serik couple dengan jantan spisis macam tu sis.. lidah mereka bercabang, gigi lebih lembut dari gusi. pembelit alam.. uhhh.. serik..serik.. no man ..no cry sis.. hehe
wow... benci bebeno budak-budak ni dengan lelaki ekk
saya terdiam sejenak dok memikirkan apa yg diaorang maksudkan tu....  ada jugak benarnya ~ bisik saya dalam hati

tapi saya tak boleh komen lelebih
sebab tanpa kehadiran seorang lelaki
mungkin saya tak lahir kedunia ini ,Thanks ayah ...
walaupun sehingga saat ni saya masih lagi mencari
lelaki mana yg betul - betul setia dengan cinta saya  . . .waallah hualam~


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx