MAMA OH MAMAKU


pening . . .
itu keluhan kecil yg keluar dari mulut mama tadi ,
kenapa mama? saya bertanya perlahan ...
mana tak nya mama tak pening ...
bila keluar dengan korang bertiga je,
tak habis 5 keping duit seratus mama ,memang tak sah !!!
hahaha..baru saya  tau punca nya ...


yelah ..anak mama ada tiga
semua perempuan pulak tu
kalau cakap perempuan ni,
adik saya yg kecil tu pun dah tau melaram
padahal umur dia baru 10 tahun
tak ada boy friend lagi !
tapi raya nanti dia punya dressing . . .
saya dah dapat bayangkan dah bagaimana !!
dan tu belum lagi adik perempuan saya yg sekolah menegah tu ...
tu lagi lah ..ala-ala model sambilan pun ada jugak heeee...
dan. . tu belum saya lagi ...opsss sorry ea..
saya dah duit sendiri.. .dan saya jarang ganggu duit mama
melainkan mama yg offer ..rezki jangan ditolak ye kan ?  :)


ala ma. . .  raya bukan selalu , setahun sebulan jek
apa salahnya mama berhabisan sikit untuk puteri-puteri mama ni
emm..ye la ..senang la awak tu cakap..
bayangkan 3 kali keluar shopping dengan korang
dekat rm 2k duit mama terbang , mama pun ada bajet jugak
adik-adik korang tu bukan main lagi mengepau mama...hurmm . . .
hahaha..mama dah membebel..ayokkk..


ma . .  macam tak iklas je ni hehe.. saya mengusik mama...
mama iklas la..tapi diaorang tu dah melampau . .
kasut dah la dua pasang seorang
dah ada baju kurung 2 pasang nak lagi seluar jeans dan blouse
dah tu tudung pun nak 2 helai..
padahal dalam almari tu dah dapat buka 1 kedai bundle
untuk jual kain tudung mama rasa ...
hahaha..aku gelak kuat ...
adat la mama..awek-awek memang macam ni ...
part melaram memang terbaik ~
eh.... mama terkejut..
awak  tu tak macam tu ke ? aaaa..
opssss... err...er... saya pun sama ma. . .  heee...
saya terkial-kial nak menjawap ....
haaa..kan . .  sama jek korang bertiga ni hmmm . . .


ma ... saya nak beritahu mama
apa kata mama anggap je semua ni sedekah  je ma ..
nanti Allah beri  bertambah-tambah lagi rezki mama  hehe
saya saje usik mama...
dan akhirnya mama meninggalkan saya sorang kat depan tv
jom tolong mama masak ... dah pukul 4 dah ni..
ok ma.. i'm comingggg. . .  hikhikhik...
saya  gelak perlahan sambil gerak kedapur. . .
masak time ~


Comments