MANA HIDUP KU

awak . . .
saya takde idea sekarang ni
ini disebabkan suasana fb saya yg macam-macam
mood saya pepagi dah kondem
tapi disebab kan abg jony dip tu dah bagi mood sengal
boleh pulak saya senyum ..
bila dia kata dia terkunci dalam bilik tempat simpan file
then bilik tu tak boleh dibuka sebab pintu besi bilik tu dah berkarat !
nasib ada bantuan ..
mereka buka pintu tu guna 'api' hahaha
saya pelik pada awalnya api apekah..
tapi last saya baru paham
benda tuboleh caerkan besi ...
orite sir ..i know what u mean..hee
tapikan awak . .
bila masuk tengahari
someone dah buat saya menangis
bila dia kata ...saya ni ...ohhh.. sedih...
ok..saya paham..saya salah
saya nakal.. saya itu..saya ini...
dia tak tahu yang dia tu pun nakal...
tapi kenapa nampak nakal saya sorang jek?
2-2 nakal baru fair kan ...
tapi dia pujuk saya semula dengan lagu itu ..
ok..saya senyum semula...
lepas solat zohor saya tidur  . .
petangnya  pulak ..
somebody make me cried again.....
ergh... let me go . . . . !!
saya makin tertekan disini . . .
awak...oo..awak...
sila paham hati saya ni . .
i want to live and i want a happy life style . .
saya dah letih menangis  . . .

~ awak...tata ..saya  nak pergi kedai . . . .  *sambil lap air mata *

Comments