PEMADAM KU

assalammualaikum awak . . .
bila awak tanya pasal perasaan saya tempohari , memang perit untuk saya luahkan sebab dalam beberapa bulan ni hati saya ,perasaan saya ,seakan-akan dah beku untuk bicara pasal jiwa

betul kata awak kalau sebelum ni bila awak bersembang dengan saya seakan awak sedang bersembang
dengan seorang gadis yg tiada perasaan ye..itu memang saya akui.. itu lah saya selama beberapa bulanni
kalau awak nak tau tulah sembang orang yg jiwanya kosong . hatinya terluka . moodnya hancur jiwanya gelisah tak menentu .. senang kata itu lah seorang yg telah kecewa hidupnya. . . .

tapi tu beberapa bulan yg dulu . . .masa tu saya betul-betul kehilangan .sekarang ni ..bila saya dah jumpa awak,sembang kosong,sembang penuh dengan awak . ada sedihnya..ada cerianya .lama kelamaan semua yg serabut tu hilang ianya hilang macam tu jek ...

awak..oo awak . .sebenarnya awak la pemadan sejarah duka saya  ...dan lepas ni saya nak cari pensil yg lebih menarik lagi matanya supaya saya boleh menulis  detik - detik perjalanan hidup saya ni dengan lebih indah dan menarik . . .terima kasih awak . . .



Comments