Skip to main content

PEMADAM KU

assalammualaikum awak . . .
bila awak tanya pasal perasaan saya tempohari , memang perit untuk saya luahkan sebab dalam beberapa bulan ni hati saya ,perasaan saya ,seakan-akan dah beku untuk bicara pasal jiwa

betul kata awak kalau sebelum ni bila awak bersembang dengan saya seakan awak sedang bersembang
dengan seorang gadis yg tiada perasaan ye..itu memang saya akui.. itu lah saya selama beberapa bulanni
kalau awak nak tau tulah sembang orang yg jiwanya kosong . hatinya terluka . moodnya hancur jiwanya gelisah tak menentu .. senang kata itu lah seorang yg telah kecewa hidupnya. . . .

tapi tu beberapa bulan yg dulu . . .masa tu saya betul-betul kehilangan .sekarang ni ..bila saya dah jumpa awak,sembang kosong,sembang penuh dengan awak . ada sedihnya..ada cerianya .lama kelamaan semua yg serabut tu hilang ianya hilang macam tu jek ...

awak..oo awak . .sebenarnya awak la pemadan sejarah duka saya  ...dan lepas ni saya nak cari pensil yg lebih menarik lagi matanya supaya saya boleh menulis  detik - detik perjalanan hidup saya ni dengan lebih indah dan menarik . . .terima kasih awak . . .



Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx