PUASA TANPA BIE

Kehadiran ramadhan kali ini penuh bermakna
*itu lirik lagu*
tapi pada saya memang penuh makna
sebab kali ni saya sambut ramadhan tanpa 'BIE'
sebelum ni dari tahun 2009 hingga 2012
kami sama-sama menyambut ramadhan yg mulia ini bersama
ah ... sebak nya.. ..sedih bila mengenangkannya
kalau bie ada
mesti macam-macam lawak dia buat bila bulan puasa ni
terminum air soya lah
pak su goda suruh berbuka lah
badan dah naik kurus lah
wajah dah nak sama dengan aaron aziz lah
hehehe.. padahal semua tu nipu
memang dia yg sendiri ponteng puasa
pastu salah kan orang lain heee...
bila bulan puasa
bie tak bagi saya guna ayat mengade-ngade
bie takut tergoda  katanya hahaha
apa ku pedulik  !!! saya kan memang nakal :p
part paling best ...time tahap jeles bie mendadak !!
habis satu inbox saya kena lanyak!
merajuk kunun hek3
dan saya semestinya tak mengaku
dan  menaiplah saya dengan linangan air mata
pastu bie cakap jangan nangis banyak-banyak
nanti saya kenyang telan air mata dengan hingus !!
habislah batal nanti puasa saya ..bie memang suka mengusik..
hehehe . . .4 kali sambut ramadhan dan shawal dengan bie
sangat meriah .seronok dan happening sungguh !
main mercun pun nak beritau bie
dan bie yg dah tua bangka tu pun masih main bunga api
kerana melayan anak buahnya heee...
dan semua nya dikongsikan bersama
walaupun kami dipisahkan oleh highway yg berratus kilo meter jauhnya
hmm . . maklumlah kan cinta siber. . .
tapi itu semua kenangan
tahun ni ..saya berpuasa tanpa bie disisi
tanpa gelak tawa bie dicorong handphone
tanpa texts bie diinbox . . .  * nangis *  . . . .

bie . . .  semuga awak berbahagia dihari raya nanti walaupun tanpa saya disisi awak lagi . . . selamat berpuasa bie . . . . ~



Comments