Skip to main content

PUASA TANPA BIE

Kehadiran ramadhan kali ini penuh bermakna
*itu lirik lagu*
tapi pada saya memang penuh makna
sebab kali ni saya sambut ramadhan tanpa 'BIE'
sebelum ni dari tahun 2009 hingga 2012
kami sama-sama menyambut ramadhan yg mulia ini bersama
ah ... sebak nya.. ..sedih bila mengenangkannya
kalau bie ada
mesti macam-macam lawak dia buat bila bulan puasa ni
terminum air soya lah
pak su goda suruh berbuka lah
badan dah naik kurus lah
wajah dah nak sama dengan aaron aziz lah
hehehe.. padahal semua tu nipu
memang dia yg sendiri ponteng puasa
pastu salah kan orang lain heee...
bila bulan puasa
bie tak bagi saya guna ayat mengade-ngade
bie takut tergoda  katanya hahaha
apa ku pedulik  !!! saya kan memang nakal :p
part paling best ...time tahap jeles bie mendadak !!
habis satu inbox saya kena lanyak!
merajuk kunun hek3
dan saya semestinya tak mengaku
dan  menaiplah saya dengan linangan air mata
pastu bie cakap jangan nangis banyak-banyak
nanti saya kenyang telan air mata dengan hingus !!
habislah batal nanti puasa saya ..bie memang suka mengusik..
hehehe . . .4 kali sambut ramadhan dan shawal dengan bie
sangat meriah .seronok dan happening sungguh !
main mercun pun nak beritau bie
dan bie yg dah tua bangka tu pun masih main bunga api
kerana melayan anak buahnya heee...
dan semua nya dikongsikan bersama
walaupun kami dipisahkan oleh highway yg berratus kilo meter jauhnya
hmm . . maklumlah kan cinta siber. . .
tapi itu semua kenangan
tahun ni ..saya berpuasa tanpa bie disisi
tanpa gelak tawa bie dicorong handphone
tanpa texts bie diinbox . . .  * nangis *  . . . .

bie . . .  semuga awak berbahagia dihari raya nanti walaupun tanpa saya disisi awak lagi . . . selamat berpuasa bie . . . . ~



Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx