RINDU DIBULAN PUASA

Assalammualaikum awak . . . .
lapar eah.. heee orang puasa memang la rasa macam tu
kalau tak , tak lah dinamakan puasa kan ...sabar ye sayang..
malu kalau budak tadika dengar tau...
dia orang puasa-puasa pun steady je boleh main lari-lari lagi
walaupun nanti petang-petang merengek  nak berbuka hehe
oo rokok  .. ala..kalau hisap tu mohon lah asapnya ditelan ..
tapi lepas tu nak dikira macamane tu ?
dikira makruh atau  dikira batal ?
bukan mengenyangkan pun kan...
jap cari info yg sahih jap..lari lelaju kat rumah mr google .. . . . ~
katanyalah kan.. hmmm. . . baca disini ok..
ok dah tau kan so lepas ni jangan buat -buat tak tau pulak  ea
babap nanti haaa..eh..bulan  puasa pun saya nak marah-marah orang kan..ish3x mohon ampun dan maaf sekali lagi ~ye  maafkan saya ~












Comments